
BrickLink Designer Program ściąga kasę!
Od rana trwa „akcja” ściągania pieniędzy przez LEGO® za zamówienia z I rundy BrickLink Designer Program 2021. Sprawdźcie koniecznie, czy macie odpowiednią ilość środków na koncie!
Jeżeli LEGO® „odbije się” od Waszej karty, to nie ma co panikować. Sam miałem taką sytuację w związku z faktem, że korzystam z agregatora kart płatniczych i w aplikacji miałem podpiętą niewłaściwą kartę. W takim wypadku wystarczy telefon do działu obsługi klienta (numer znajdziecie na LEGO.pl), który poprosi Was o weryfikację karty i od ręki ściągnie kwotę. Cały proces to kwestia 10 minut.
Otrzymałem również informację, że zamówienia z pierwszej rundy BDLP najprawdopodobniej dojdą do adresatów przed Świętami, także już możecie rozgrzewać paluszki…
Sobik243
Dziwna sprawa. Pobrali kasę, status zmienił się na „w magazynie” ale kilka godzin później wrócił do „w toku”. Coś czuję, że jednak się przed świętami nie wyrobią.
sobik243
Znowu zmienili status na „w magazynie”. Dziwna sprawa, A jak to wygląda z Twoim zamienieniem?
Brewa
Rano miałem oba „w magazynie” i tak też jest teraz :).