Newsy Brewa 413 wyświetleń

LEGO® 40499 Sanie św. Mikołaja (nie)dostępne na LEGO.pl

Na LEGO.pl wrócił właśnie zestaw 40499 Sanie św. Mikołaja – bezsprzecznie największy hit sprzedażowy Świąt zeszłego roku i jeden z najbardziej rozchwytywanych setów w historii zestawów okazjonalnych.

Produkt jest już ponownie chwilowo niedostępny

Zestaw jest, niestety, limitowany tylko do 1 sztuki na osobę, ale teraz możecie go zgarnąć z pirackim gratisem albo połączyć z czymś z ostatniego poradnika zakupowego. Spieszcie się, bo pewnie pierwszy rzut zaraz zniknie, nawet pomimo faktu, że od zeszłego roku podrożał o 30 zł

PODOBAŁ CI SIĘ TEN MATERIAŁ?
Jeśli tak, to możesz wspomóc rozwój naszej strony poprzez dobrowolną wpłatę w serwisie Patronite:

11 thoughts on “LEGO® 40499 Sanie św. Mikołaja (nie)dostępne na LEGO.pl

  1. aurefos

    Orientujesz się może jak to właściwie jest z tymi limitami – to jest limit na osobę (tak jak piszą na stronie) czy na gospodarstwo domowe? Bo właśnie anulowali mi zamówienie złożone z konta żony :/

    1. Brewa

      Tu już trzeba by pytać LEGO, ale w przypadku tak dużych ograniczeń raczej stawiałbym na gospodarstwo domowe.

      1. aurefos

        Zastanawiam się czy to nie kwestia tego, że opłaciłem zamówienie tą samą kartą – kolejne złożone jakiś czas później na koncie żony i opłacone inną kartą przeszło bez problemu.

  2. Igrivv

    I udało się kupić Sanie + blister z Klonami i piracki gratis też wpadnie 🙂

    1. Brewa

      No i pięknie :).

  3. Eric Slowhand

    Anulacje raczej nie są powiązane z metoda płatności…choć być może omijasz w ten sposób jedną z bramek filtrujących.
    Zdarzało mi się płacić z tego samego paypala i zamówienia przechodziły bez problemu na różnych kontach…
    Zdarzały się również zamówienia gdzie na kolejnym koncie nie zbliżałem się do limitu a zamówienie anulowali. System więc w jakiś sposób powiązał zakup z innym kontem gdzie limit został wyczerpany.
    Wiele razy choć pilnuje limitów to obchodziłem się smakiem.

    Sam nie kumam jak to działa ale na pewno nie zero jedynkowo. Nie można wykluczyć, że weryfikacji zamówień fizycznie dokonuje człowiek a nie system i gość zwyczajnie kojarzy ze sobą konta.
    To całkiem prawdopodobne jeśli wykonujesz kilkadziesiąt zamówień rocznie w tym kilka w krótkim czasie. W takim wypadku wkrada się więc czynnik losowy. Nawet zamówienia składane nocą bardzo często zmieniają status dopiero nad ranem.

    1. Brewa

      Nie sądzę, żeby to tak działało – LEGO.com na Europę wschodnią ma łączony magazyn i podejrzewam, że spływają do niego zamówienia z kilku sklepów. Kontrola „osobista” jest możliwa, ale raczej na zasadzie wyrywkowej i tylko względem wyróżniających się klientów. Ale kto ich tam wie, tych Duńczyków ;).

      1. aurefos

        Ja przypuszczam, że pewnie mają zdefiniowane jakieś kryteria, które oznaczają „podejrzane” zamówienia (np. jeśli płaci się tą samą kartą na różnych kontach albo składa w krótkim odstępie czasu zamówienia na ten sam adres) i dopiero potem takie zamówienia trafiają do weryfikacji przez człowieka. W ten sposób zapewne da się wykluczyć 99% zamówień i skierować do weryfikacji tylko mocno ograniczoną ilość co już nie wymaga dużego nakładu czasu i pracy 🙂

  4. Freaky

    Już niedostępne. M

  5. mistergrossos

    Czy myślisz ze jesli sanie pojawiły się na stronie internetowej to są dostępne rowniez stacjonarnie czy raczej małe szanse? Pije tutaj do tego czy nie sprobowac zlapac ich stacjonarnie jesli sa juz niedostepne na Lego.com

    1. Brewa

      Podejrzewam, że stacjonarnie może ich jeszcze nie być.

Skomentuj!

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.