Problematyczna papuga
Jeśli ostatnio zdarzyło Wam się odbierać za punkty VIP na LEGO.pl nową nagrodę pod postacią polybaga z papugą, to ważna informacja dla Was – coś jest nie tak z tym prezentem.
Zarówno mi, jak i kilku innym osobom set „zaskoczył” na etapie składania zamówienia, ale nie pojawił się w koszyku, co czasem na LEGO.pl się zdarza. Problem w tym, że zestaw nie jest widoczny także w potwierdzeniu zamówienia, nie mówiąc już o paczce, która do Was przyjdzie.
Jak się dowiedziałem, problem ma podłoże systemowe i papugi do zamówienia nie można dodać nawet telefonicznie – coś jest nie tak z kodem. Jeśli ostatnio ją zamawialiście i nie otrzymaliście, po prostu napiszcie maila do supportu LEGO.pl, a oni doślą Wam zestaw w oddzielnej paczce. Jest to rozwiązanie satysfakcjonujące, choć mało ekologiczne. Tak czy owak, zestaw otrzymacie, tylko warto się o niego upomnieć.
PODOBAŁ CI SIĘ TEN MATERIAŁ?
Jeśli tak, to możesz wspomóc rozwój naszej strony poprzez dobrowolną wpłatę w serwisie Patronite:Jeśli nie chcesz wspierać nas stale, możesz również postawić nam kawę na Suppi!
boryspe
Czy wiadomo albo da się przewidzieć do kiedy dostępna będzie papuga jako dodatek VIP do zamówienia?
Brewa
Już jest dostępna, tylko jak wyżej ;).
Paweł
dzięki za ostrzeżenie 🙂