Problematyczna papuga
Jeśli ostatnio zdarzyło Wam się odbierać za punkty VIP na LEGO.pl nową nagrodę pod postacią polybaga z papugą, to ważna informacja dla Was – coś jest nie tak z tym prezentem.
Zarówno mi, jak i kilku innym osobom set „zaskoczył” na etapie składania zamówienia, ale nie pojawił się w koszyku, co czasem na LEGO.pl się zdarza. Problem w tym, że zestaw nie jest widoczny także w potwierdzeniu zamówienia, nie mówiąc już o paczce, która do Was przyjdzie.
Jak się dowiedziałem, problem ma podłoże systemowe i papugi do zamówienia nie można dodać nawet telefonicznie – coś jest nie tak z kodem. Jeśli ostatnio ją zamawialiście i nie otrzymaliście, po prostu napiszcie maila do supportu LEGO.pl, a oni doślą Wam zestaw w oddzielnej paczce. Jest to rozwiązanie satysfakcjonujące, choć mało ekologiczne. Tak czy owak, zestaw otrzymacie, tylko warto się o niego upomnieć.
Paweł
dzięki za ostrzeżenie 🙂
boryspe
Czy wiadomo albo da się przewidzieć do kiedy dostępna będzie papuga jako dodatek VIP do zamówienia?
Brewa
Już jest dostępna, tylko jak wyżej ;).